منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

آنلاین

همیــشه تو دلــت میگفــتی:این مــگه باچــند نــفر دوســته که همیــــشه آنلایــنه؟
یه جمــله همــیشه یادت باشــه:همیــشه آنلایــن تــرین ها تنــــهاترینــــند

وفاداری

آدم هــا بـرای هــم سنگ تمــام مـی گذارنــد،
امــا نـه وقتــی کــه در میانشــان هســتی،نــــــــه..،
آنجــا کــه در میــان خـاک خوابیــدی،
"سنـــگِ تمــام" را میگذارنـد و مــی رونــد

به خاطر داشته باش

به خاطر داشته باش :
عشقو باید باورکرد ؛
بوسه رو باید حس کرد !
احساسو باید لمس کرد ،
امــــــــــــــــــا ....

دوست داشــــــــتنو باید ثابـــت کـــــــــرد ...

تنهایی

تنهایی هم دیگه مد شده... 


همه به هم خیانت می کنند... 


و بعد داد می زنند که تنهایم....!! 


آهای تنهایی حرمت داره اینو بفهم.....!!

جبران عشق

گفت جبران میکنم، 

گفتم کدام را؟ عمر رفته را؟ 

روی شکسته را؟ دل مرده اما تپیده را؟ 

حالا من هیچ؛ 

جواب این تار موهای سفید را میدهی؟ 

نگاهی به سرم کرد و گفت چه پیر شده ای؟ 

گفتم جبران میکنی؟ گفت کدامش را...

یه وقتایی دلت میخواد
داد بزنی
واسه دنیا دست تکون بدی بگی من حالم خوبه
خوشبختم
همه چی ارومه
... ولی این بغض لعنتی نمی زاره...

refresh

میبینم از توی آشپزخونه صدا میاد، رفتم
میبینم خواهرم هی دریخچال رو باز و
بسته می کنه ... میگم چرا همچین میکنی؟ کنده شد! میگه دارم رفرش می کنم
ببینم چیز جدید پیدا می کنم :|

احکام عشق

احکام عشق:دیدنت واجب .....بوسیدنت مستحب....سکوتت مکروه ....نبودنت به خدا حرام

حرف کوتاه


دیشب از دلتنگیت بغض گلویم را شکست
 

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
 

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل 


تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

بنازم غیرت غم را که لحظه ای تنهام نذاشت

اگر شاد بودی آهسته بخند تا غم بیدار نشود
و اگر غمگین بودی آرام گریه کن تا شادی ناامید نشود.

عاشق واقعی

ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﻲﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻭ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻭﻗﺖﮔﺬﺍﺷﺘﻦ 

 

 ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻳﺎﻓﺘـــــــ ... 


ﻧـــﻩ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ ﻭ ﻧــــﻩ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺟﯿﺢ!