منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

میگن شب یلداست ولی هر شب من بی تو یلداست


دلم در خواب پروانه شدن بود 


ولی افسوس  


دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان 


کنار سفره ای از عشق خالی … 


شبی مایوس و سرگردان دارم امشب 


یلداتون مبارک دوستان...

من خیلی با احساسم



ولی یادت نره 

تنفرم یه حسه

هیچ وقت نفهمیدم چرا ؟


درست همان کسی که فکرمیکنی 

 
با همه فرق دارد 


یک روز مثل همه گند میزند به زندگیت!

من که هیچی


اما امیدوارم حالا که پاییز داره تموم میشه..... 


عکسای که تو فصل پاییز یادگاری نگه میدارید دونفره بشه.... 

گیرم که یلدا هم بیاید.


شبی هم به درازا بکشد,برفی ببارد!!! 


سفره ای هم چیده شود!!!
 

اناری هم باشد
 

و دیوان حافظی!!!
 

چه یلدایی؟ چه برفی؟ چه فالی؟
 

بی تو اینجا همه شب یلداست!!!
 

همه شب سرد است!!!
 

همه شب فال مرا می گیرد,یاد آشفته تو....

دمش گرم …


باران را می گویم، 


 

به شانه ام زد و گفت:
 

“خسته شدی …
 

امروز را تو استراحت کن…
 

من به جایت می بارم...

عشق من . . .


مست بودم اما پست نیودم . . .
 

سر کار بودم اما سربار نبودم . . .
 

بیکار بودم اما بی عار نبودم . . .
 

بی کس بودم اما با کس نبودم . . .
 

شاید بی صفا بودم اما بی وفا نبودم . . .
 

همش دلتنگ بودم اما دل سنگ نبودم . . .
 

خلاصه کنم عزیز لعنتی ام . . .
 

من مرد نبودم اما . . .نامرد هم نبودم . . .

سیاهی لبانم ، از سیگار نیست .



لبانم ، سیاهپوشِ حرف هایی اند که نگفت . و فقط دودشان کرد

گاهی مرا یاد کن...


من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی.. 

آسمان را به زمین میدوختی.....!!

ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﺵ !!



ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﻣﺮﺍ ﻫﯿﭻ ﻧﮕﺎﻩ ﻫﺮﺯﻩ ﺍﯼ ﺭﺍﻡ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪﮐﺮﺩ... 

ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ ﮐﻪﺑﺎ ﻫﺮ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ

ﺩﻟﺖ ﻣﯿﻠﺮﺯﺩ...

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !


نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

"تنهایی یعنی"


.
.
.
.

ذهنم پر از تو خالی از دیگران است ...
اما کنارم خالی از تو پر از دیگران است ...
.
.
.

.
.
.
تنهایی یعنی برگشت منتظر شما هستیم ..

مثل همیشه برای تو می نویسم....



تو به نیت هرکه دوست داری بخوان.... !

تنهایی شاید روزای آدمو خراب نکنه


و بی سر و صدا بگذره ... ! 


ولی ... !  


شبای ادمو نابود میکنه ..!

برای فراموش کردنت هرشب آرزوی آلزایمر میکنم



خوش بحال تو...............

که وقتی او امد

بدون هیچ دردسری فراموشم کردی

آدم های تنها


آزروهای کوچکی دارند 


شبیه اینکه که کسی 


در خانه را به رویشان باز کند....

پروردگارا



شادی امروزم رابخاطر نادانی دیروزم از دست دادم

نادانی امروزم رابگیر تا شادی فردایم را ازدست ندهم

تو که میدانستی

با چه اشتیاقی...خودم را قسمت میکنم

پس چرا ...زودتر از تکه تکه شدنم...جوابم نکردی...برای

خداحافظی ...خیلی دیر بود...خیلی دیر !!

تقصیـــــر خــــودم بـــود.......


"ســـــاده" بــودم بـــاختــــم......!! 


همیـــــــــن....!!! 

چـه کـــــــرده ای بــا مــن ..!!؟



کـه ایـن روزهــــــا ، 

تــــو را 

فـقــط بـه انـدازه ی یـک اشتبــاه مـی شنـاسـم ...

یکی محبت میکنه و یکی نازمیکنه !



اون کسی که نازمیکنه ؛

همیشه محبت میبینه ....

اما کسی که محبت میکنه ،

همیشه تنهاست ... !!!

خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن


ببینَنِت از دور یا با تو تنهاشن 


ای کاش وقتی چشماتو رو هم میذاری 


آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری...

پســـت ترین آدما...



کســـــــایی هستند
که میمونن ...

اما بعد از این که عاشقــــــــــــت کردن ....

میرن...

باورت بشود یا نه...


روزی می رسد که دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نخواهد شد! 


برای نگاه کردنم...اذیت کردنم...خندیدنم... 


برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی.. 


روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود....میدانم روزی دیگر نیستم ... 


و هیچکس تکرار دوباره من نخواهد شد!

انسانها تنهائیت را پر نمیکنند ...



فقط خلوتت را میشکنند هر چه انسانهای اطرافت بیشتر باشند ؛

خلوتت آشفته تر و تنهائیت تنهاتر میشود ...

اگه عشقت یهویی بی دلیل ...


بگه نمیخوام ...  


بگه باهات قهرم ...  


بگه دوستت ندارم ... بگه بسه دیگه ... 


بگه برو ... ... ...  


همه اینا حرفه زبونشه، حرف دلش نیس ... ! 


اون دلش فقط یه بغل میخواد ... !  


یه بغل محکم عاشقانه ... ! 


یه بغل محکم ... !  


یه بغل ....

خـــــــــــــدا لعنــــــــت کنه ...


.

.

.

.

اونایی رو که

دو تا عاشــــــق رو از هم جــــــــدا میکنند ..

خدایا حواست هست؟!


صدای هق هق گریه هایم...

از همان گلویی می آید که تو...

از رگش به من نزدیک تری!!!

دترین کاری که یه آدم میتونه باهات بکنه اینه که :


یه دنیا پر از خاطره برات می سازه...
و بعدش..
 

توی این دنیا. 


تنها رهات می کنه ...با خاطراتش....

ه بودن ها دیرعادت کن ....!

به نبودن ها زود....!

آدم ها نبودن رابهتر بلدند

گاهی دیووانگیم گل می کند،


می خواهم بروم دور، خیلی دور،  


 

یک جایی که خودم را فراموش بکنم...
 

فراموش بشوم، گم بشوم، نابود بشوم...

وقتی می گویم : دیگر به سراغم نیا !

فکر نکن که فراموشت کرده ام …. 


یا دیگر دوستت ندارم ! نه …. من فقط فهمیدم : وقتی دلت با من نیست  


بودنت مشکلی را حل نمی کند ، تنها دلتنگترم میکند … !

بدون شرح

بــــرای هــــرزگــی ، هــــزار راه هــســــت . . . .

امـــا هـیــچ کــــدام بــــه انـــدازه . . . .

تــــظـــاهـــر بـــه "پـــاکـــدامــنــی" کــثـیــف نـیـســـت !

خدایـــــــا ،



مــــن اگـــر بــــد کـــردم ،

تـــو را بنــده دیــگر بسیــار اســـت ،

تـــو اگـــر بــــا مــن مـــدارا نکنـــی ،

مـــرا خـــدای دیـــگر کجـــاست؟

ترس از دادنت

ما آدما وقتی عاشق می شیم به جای این که از بودن با عشقمون لذت ببریم ،

ترس از نبودنش داغونمون می کنه ..!

شکاکمون می کنه ؛

بد دل می شیم

بد خُلقی می کنیم

دعوا می شه ؛

بی احترامی می شه

قهر می کنیم و سرد و سردتر می شیم ...

اینا همش به خاطرِ ترسِ از دست دادنه..

چه شـباهـت متـفـاوتی بـین ماسـت...!!!


تـو، دل شـکـسـتـه ای... 


من، دلــشــکـسـتـه ام...

خدایـا یـادتـه ... ؟!


دسـتـشـو گـرفـتـم آوردم پـیـشـت ...
 

گـفـتـم : مـن فـقـط ایـنـو مـیـخـوام ...
 

گـفـتـی : ایـن کـمـه ! بـهـتـر از ایـنـو بـرات گـذاشـتـم کـنـار ...
 

پـامـو کـوبـیـدم زمـیـن و گـفـتـم : هـمـیـنـو مـیـخـوام ...
 

گـفـتـی : آخـه نـمـیـشـه ! قـول ِ ایـنـو بـه یـکـی دیـگـه دادم . . .

همه میگن :


اونیکه رفته حتما دوستت نداشته...لیاقتت رو نداشته..بهتر که رفت.. 


 

کاش میشد به همه گفت به همه ثابت کرد:
 

که هنوز صدای دوستت دارم هاش تو گوشم زنگ میزنه......
 

که هنوز عطر تنش تمام مغزمو پر کرده.....
 

که هنوز...که هنوز ....
 

 

گفتنش فایده ای نداره اون خیلی وقته رفته و من همیشه دلتنگشم...

می نشینم پشت تنهائی



مثل پیکرتراشی

که از دل سنگ...

ونوس را نجات می دهد

تو را در خیالم 

ادامه مطلب ...

مگر خودت نگفتی خداحافظ؟


پس چرا وقتی گفتم"به سلامت" نگاهت تلخ شد؟  


 

برو به سلامت 
 

دیگر هم سراغم را نگیر! 
 

خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم 
 

و دلیل رفتنت را جویاشوم...

یادت باشد ....


هر داشته ای را به هر نداشته ای نفروش !
 

گاه اگر نداشته هایت را بدست آوری ،

حسرت داشته هایی را می خوری ؛
 

که ارزان فروختی ... !!!

خدایا به تو سپردمش نگهدارش باش؛


اما ازت می خوام, 


یه روز یه جای زندگیش, بدجوری یادِ من بندازیش ...!!!

وای حرف عالمیه بخداااااااااااااااااا

خیلی باید بی معرفت باشی که نفهمی پشت جمله:"ترکم نکن من بی تو می میرم" 


چه غروری شکسته شده بخاطر دوست داشتنت.

گاهی دلم برای همه ی روزهایی که خود را ندیده ام تنگ می شود


گاهی خسته می شوم از خودم 


از این همه همه جا بودن و برای خود نبودن
 

گاهی دلم می سوزد
 

برای کسی که سایه اش همیشه با من بود
 

اما خودش را ندیدم
 

آری دلم برای خودم می سوزد

شک نکن عزیزم


وقتی  


خودت کمرنگ میشی ، 


یکی دیگه 


خودش و پر رنگ می کنه تو زندگیم ! 


پس یادت باشه 


اگه 
دور بشی عاشقت هم که باشم ؛ 


به تمام عاشقانه هایمان پشت خواهم کرد 

 
و فراموشت می کنم !!! 


چون:  


" بیزارم از بودن هایی که با نبودن فرقی ندارند!" 


به همین سادگی. . . . 

lگه خیانت نکردم،

فکر نکن نمیتونستم،اتفاقا خیلی ها دور و برم بودن... 


 

اگه خوب بودم،فکر نکن خوبی از خودت بود،خوبی تو ذاتم بود...
 

اگه بردمت بالا،فکر نکن چیزی بودی،میخواستم هم قد خودم شی...
 

اگه تک پر بودم،فکر نکن پریدن بلد نبودم،فقط میخواستم با تو بپرم...
 

اگه دلمو فقط به تو دادم،فکر نکن تو عالی بودی،دلم راضی نمیشد...
 

اگه واسه دیدنت لحظه شماری میکردم،فکر نکن خیلی شاخ بودی،به دلم که تنگ بود احترام میزاشتم...
 

اگه...اگه...اگه...اگه...
 

خلاصه اگه حالا دارم فراموشت میکنم،فکر نکن واسم آسونه...
 

خودت راه موندن رو سخت کردی که مجبور شدم آسون برم...

ﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻟﺖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﮐﻪ …



ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺷﯽ ..

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻟﺖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﯽ ﺩﻭﺳـــﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ..

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻟﺖ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﻓﺪﺍ ﮐﻨﯽ ..

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﻠﻘﺖ ﮐﺴﯽ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﻋﺸــــــــــﻖ

ﺣـــــﺲ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ ! ﻣﮕﻪ ﻧﻪ؟

ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩمو ﺳﺮﮔﺮﻡ ﮐﻨﻢ ..



ﺑﺎ ﻧﺖ ..

ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯽ ..

ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺑﻪ بی خیالی ﺑﺰﻧﻢ ﻭ ﺑﮕﻢ

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ..

ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﮕﺬﺭﻩ ﺗﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ کنم ؟

ﻟﻌﻨﺘﯽ ﺟﺎﯼ ﺧﺎلیت ..

داره ذره ﺫﺭﻩ ﻧﺎﺑﻮﺩﻡ می کنه ...

نگران نباش


حال من خوب است 


بززگ شده ام... 


دیگر انقدر کوچک نیستم که در دلتنگیهایم گم شوم 


آموختم که دیگر دلم برای"نبودنت"تنگ نشود... 


راستی 


راستی دروغ گفتن را نیز خوب یاد گرفته ام... 


حال من خوب است... 


خوبه خوب.

چقدر سخته …


بعد از پشت سر گذاشتن کلی خاطره قشنگ 


با بی اعتنایی و بی تفاوتی بهت بگه .. 


هرجور راحتی … 


کسی مجبورت نکرده بمونی !!