منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

متاسفم

 که چرا مزه عشق را از دست تو چشیدم


تا همیشه در شک دروغ بودنش بمـــانم…

امروز ، تصمیم قطعی خود را گرفتم...

تصمیم گرفتم یادت را برای همیشه از وجودم ریشه کن کنم ، بسوزانم...
اما...
سراپای وجودم مملو از یاد و خاطرات تو بود...
خودم را به آتش افکندم...
چاره ای نبود...

از خودم متنفرم.............

با تمام وجودم دل به تو بستم و با قلبی سرشار از عشق تمنای عشقت را کردم.
اما تو عشقم را گدایی و مرا گدا نامیدی.

آخرین حرفی که بهم زدی یادته...؟؟؟

گفتی منو فراموش کن......
اما یه چیزی رو یادت رفت بپرسی....
اینو که اصلا ارزش به یاد موندنو داری یا نه......!!

بعضی وقتا

 آدم یه جمله هایی رو میخونه 


و یه نفس عمیق پشتش میکشه
 

و توی یه ثانیه یه دنیا خاطره میاد جلو چشمش....

به دریا بزن قایقت می شوم ،


حقیرم ولی لایقت می شوم ،  


من عاشق شدن را بلد نیستم ، تو یادم بده عاشقت میشوم....

کسی را که خیلی دوست داری همیشه زود از دستش میدی..


قبل از این که خوب نگاهش کنی..
 

قبل از اینکه خیلی از حرفها رو بهش بزنی..
 

تا بوده همین بوده ..
 

کسی را که حتی از دیدنش سیر نشدی زود از دنیای تو می روه...!!

کاش فقط بودی


وقتی بغض میکردم 

بغلم میکردی و میگفتی

ببینم چشاتو ...

منو نیگا کن ...

اگه گریه کنی قهر میکنم میرماااااا... 

همه میخواهند جای تو را بگیرند ...

بی آنکه بدانند تو هم دیگر ،

جایی نداری !!

حرفی نیست...


خودم سکوتت را معنی می کنم!
 

کاش می فهمیدی،
  

 

گــــــــــاهی....
 

همین نگــــاه ســـــــــــــ 

 

ــــــردت...
 

روی زمستان را هم کم می کنـــــــــد

برو

وقتــــــی "رفتــــــی" تا آخــــــر "بــــــرو" . . .

وقتــــــی "مانــــــدی" تا آخــــر "بمــــان" . . .

ایــــــن تــــــن.....خستــــــه ســــــت !

از نیــــــمه رفــــــتن ها.............

از نیــــــمه مانـــــدن ها....

نزدیک ترین آدم به تو اون کسی است


 

که از دورترین فاصله همیشه به فکرته....
 

 

فرقی هم نمیکنه که تو دنیای مجازی باشه.......!!

هیچ وقت به کسی خیانت نکنید،

اگه باهاش خوشحال نیستین ترکش کنید، همین!
 

خیلی ساده اس....
 

خیانت درد داره، باعث میشه طرف فکرکنه بی ارزشه، اصن نابودش میکنید!!
 

نکنید این کارو، خیانت نکنید....

ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ

 

ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺩﻟﺖ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺸﮑﻨﻪ
 

ﮐﻪ ...
 

ﺣﺘﯽ ﻧﺎﯼ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ
 

ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ
 

ﺑﯽ ﺻﺪﺍ ...
 

ﻣﯿﺸﮑﻨﯽ ....

چه تلخ است :علاقه ای که عادت شود،


عادتی که باور شود، 
 

باوری که خاطره شود، و خاطره ای که درد شود.....

سیگاریا............

چی شد سیگاری شدی ؟ 


یه شب بارون می اومد ؛
 

خیلی تنها بودم ...
 


چی شد سیگار رو ترک کردی ؟
 

یه شب بارون می اومد ؛
 

دیگه تنها نبودم ...
 


چی شد دوباره سیگار کشیدن رو شروع کردی ؟
 

یه شب بارون می اومد ؛
 

بازم تنهای شدم ...

چی شد آوردنت اینجا و بستریت کردن ؟
 

یه شب بارون می اومد ؛
 

خیلی خیلی تنها بودم
 

تو خیابون دیدمش...!!! 



اون تنها نبود ...

تو؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

دیدن عکست تمام سهم من است 


از "تو "
 

آن را هم جیره بندی کرده ام
  

تا مبادا
 

توقعش زیاد شود!!
 

... دل است دیگر . . . 


ممکن است فردا خودت را از من بخواهد......

تو هیچی از زندگی من نمیدونی

وقتی از درد حرف میزنم منو نصیحت نکن.....!!! 


خیلی خســته ام...


کوتاه تریـن دیــوارِ تو این دنـیا به نام من ثبــت شده

همه مشــت و لــگد هایشان را به من میکـوبند،

تنها، دردهایشـان را به من میگـویند

خدایا محکـم ترین لـگدت را بهم بکوب بلــکه خراب شوم و خستگیم

برطرف شــود...

خاطرات هرگز فراموش نمیشوند...

 

تحمل خاطراتی سخته که یک زمانی    

شیرین بودند ولی الان تلخ شده اند...

گاهـــــــــی آدم دلـــــــــش می خـــــواهد

کفـــــــــــــــــــــــــــش هایش را در بیاورد

یواشکی نوک پا نوک پا از خودش دور شود

دور دور دور.......

به دیدنم بیا!


بریده ام،از عشق بازی ساعتی معشوقه های پولی
 

مرور خاطرات و مشروب و سیگار
 

انتخاب مرگ تدرجی
 

بریده ام!
  

دلم نبودن می خواهد
 

نا فرمانی کن و خارج از نوبت 


به دیدنم بیا...

جای خنده بر لبانم با سیگار عوض شد.

...
بعد از رفتنت هیچ چیز جایت را پر نکرد به جز سیگارم...

لعنت به خاطرات با تو بودن...


به تمام بوسه های عاشقانه...
 

به آغوشی که آرام ترین جای دنیا بود برای من...

هرگاه از شدت تنهایی ،به سرم هوس اعتمادی دوباره می زند ،

خنجر خیانتی را که در پشتم فرو رفته

در می آورم ، می بوسمش ،

اندکی نمک به رویش میپاشم

دوباره بر سرجایش می گذارم ،

از قول من به آن لعنتی بگویید ،

" خیالش تخت " ...

من دیوانه هنوز ، به خنجرش هم وفادارم

وقتی تنها باشی و تنها زندگی کنی ...

 

وقتی تنها باشی و تنها زندگی کنی ...
خیلی واژه ها تو زندگی برات بی معنی میشه..
مثل:
مواظب خودت باش....رسیدی زنگ بزن..و خیلی چیزهای دیگه
فقط یه تنها درد یه تنها رو میفهمه....!!

آدم های تنها عاشق می شوند


آدم های عاشق ، تنها
 

مرگ اگر نبود ،
 

تا ابد دور خودمان می چرخیدیم …

خوشحالم که بردم


چون کسی از دست دادم که

دوستم نداشت

خوشحالم که باختی

چون کسی از دست دادی که

دوستت داشت

نامم را پاک کردی... یادم را چه میکنی؟

یادم را پاک کنی... عشقم را چه میکنی؟
اصلا همه را پاک کن
هر آنچه از من داری
از من که چیزی کم نمیشود...
فقط بگو با وجدانت چه میکنی؟
نکند آن را هم پاک کرده ای؟
نــــــــــــه ! شدنی نیست...
نمیتوانی آنچه که نداشتی را پاک کنی...

فرار از تنهایی

ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند
رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها

عشق به ... می ارزد

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد 
به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس 
سند عشق به امضا شدنش می ارزد 

گرچه من تجربه‌ای از نرسیدن‌هایم 
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد 

کیستم ؟باز همان آتش سردی که هنوز 
حتم دارد که به احیا شدنش می ارزد 

با دو دست تو فرو ریختنِ دم به دمم 
به همان لحظه‌ی بر پا شدنش می ارزد 

دل من در سبدی ـ عشق ـ به نیل تو سپرد 
نگهش دار، به موسی شدنش می ارزد 

سال‌ها گرچه که در پیله بماند غزلم 
صبر این کرم به زیبا شدنش می ارزد

درد ِ دل کـه می کنــی؛


ضعـف هـایـت، دردهـایــت را می گـذاری تـوی ِ سیـنی؛
 

و تعـارف می کـنی کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد بــردارنـد؛
 

تیــز کننــد …
 

تیــغ کننــد …
 

و بــزننـد بـه روحـت …!

سعی کن

همیشه تنها باشی 


چون تنها به دنیا می آیی و تنها میمیری
 

بگذارعظمت عشق را هیچگاه درک نکنی
 

چون آنقدر عظیم است که تورا در زندگی نابود می کند
 

اما اگر عاشق شدی...فقط یک نفر را دوست بدار
 

"بخند" "گریه کن" "و قدم بردار
 

تنها برای یک نفر...

خواستن همیشه توانستن نیست.


گاهی فقط داغ بزرگی است که تا ابد بر دلت . . .

می ماند.........!!

میگن عاشقا عشقشون رو زیبا می بینن..


این دفعه که دیدمت خیلی زیبا شده بودی

نمی دونم...

تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشقتر؟!؟!!

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ !


ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻫﻤﯿﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻫﺎ
 

“ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﻫﺎ
 

“ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ” ﻫﺎ
 

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ !
 

ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ !
 

ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯﺟﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!
 

ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺸﻖ!
 

ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺳﺮﺵ ﮐﻼﻩ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐ ...
 

ﻧﻪ ﻻﯾﻖ ﻋﺸﻘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ !

میتونــــی چشماتـــو بـرای یـه دقیقـــه ببنــدی لطفـــا؟؟!


متشکــــرم...!
  

دیـدی چقـــدر تاریکــــــ شــــد؟! 


ایـن زندگــــی مـن بـدون توء عشق من...!!
 

پس همیشه باش... 

آدم ها می آیند ..


خودشان را نشان می دهند ..
 

وقتی که برایت مهم نیست ..
 

اصرار می کنند! ..
 

اصرار برای اثبات وجودشان، ..
 

برای اثبات بودنشان ..
 

و ماندنشان! ..
 

اصرار می کنند که تو نیز باشی همراهشان ..
 

همان آدم ها، ..
 

وقتی که پذیرفتی بودنشان را ..
 

ماندنشان را ..
 

وقتی که باورشان کردی ..
 

می روند! ..
 

به بهانه‌های پوچ! ..
 

به بی‌بهانگی! ..
 

به سادگی! ..
 

می روند ..
 

می روند ..
 

و تو می مانی با باوری که . . .!

یادت باشه ها

وقتی میگی : 


دیگه برای همیشه فراموشش کردم
 

و هیچ احتیاجی بهش ندارم
 

و تموم بد و بیراهای دنیا رو نصیبش میکنی
  

دقیقا همون زمانیه که
 

بیشتراز همیشه دلت براش تنگ   

              شده ... 

 

(( 12 نشانه اینکه عاشق شده اید! ))


1- متن ها و اس ام اس های او را دوباره و دوباره می خوانید.
 

2- وقتی با او هستید بسیار آهسته قدم می زنید.
 

3- هرزمان که پیش او هستید ، تظاهر به خجالتی بودن می کنید.
 

4- وقتی به او فکر کنید ، قلبتان تند تر و تند تر می تپد.
  

5- زمانی که به صدایش گوش می دهید ، بدون دلیل لبخند می زنید.
 

6- وقتی او را تماشا می کنید ، دیگر قادر به دیدن اطرافیانتان نیستید و فقط او را می بینید.
 

7- شروع به گوش دادن آهنگ های آرام میکنید.
 

8- او همه فکر شما می شود.
 

9- بوی او شما را به وجد می آورد.
 

10- متوجه می شوید که زمان فکر کردن به او ، همیشه با خود لبخند میزنید.
 

11- حاضرید هر کاری برایش انجام دهید.
 

12- هنگام خواندن این متن همواره فقط یک نفر در ذهن شما بود.

بـزرگ تـر کـه شـدم ..

 


داسـتـانـی خـواهـم نـوشـت کـه کـلـاغ هـایـش قـصـه بـبافـنـد و ..
 


آدم هـا را بـه هـم بـرسـانـنـد! .. 

هنگامی که دل کسی را میشکنی،


صدای شکستنش را به خاطر بسپار......
 

تا هنگامی که دلت را شکست رو به آسمان فریاد نزنی
 

خدایا!!!
 

به کدامین گناه.....!

تنهایی


چیزهای زیادی

به انسان می‌آموزد ،

اما تو نرو ...

بگذار من نادان بمانم

سـختـه

بـه جـایی بـرسی کـه دیـگه

نـه هیـچ اومـدنی آرومـت کنـه ،

نـه هیـچ رفتنی نابودت

یادم باشه با هیچکس از احساسم حرف نزنم


یادم باشه من تنهام

یادم باشه که آدمها به عشق میخندن

یادم باشه که به دنیا نیومدم تا به ارزو هام برسم

یادم باشه که یادم نره ...

دست پرورده

آخر شب بود...مست و خراب از کوچه ای میگذشتم ناگهان دور ورم پر از گرگ های ناشناس شد!!سردسته آنها جلو آمد... سر  

 بالا آوردم و دیدم او همان است که بیادش مست کردم!! نیش خندی زدم و گفتم: بزن ...! زد ..! باورم نمیشد! او همان بره ای 

 

 بود که خودم گرگش کردم...

بــه سـلامتـــی بــهروز وثــوقـــی کـــه گفـــت:


رفیق آلوچه نیست بهش نمک بزنی 


"پسر همسایه نیست بهش لگد بزنی " 


غذا نیست بهش ناخنک بزنی " 


عشق نیست بهش کلک بزنی " 


رفیق مقدســــــه,باید جلوش زانو بزنى 


به سلامتی هرچی رفیقه