منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

افلاطون می گه:


اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدی نگیرش، 


چون ارزشی نداره،
 

چون کار دل دوست داشتنه،
 

... مثل کار چشم که دیدنه،
 

اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی،
 

اگه عقلت عاشق شد،
 

بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه!!!

چارلی چاپلین میگوید:

پس از سالها فقر به ثروت و شهرت رسیدم و در کهنسالی اموختم: 

با پول میشود خانه خرید ولی اشیانه نه!
 
رختخواب خرید ولی خواب نه!
 
ساعت خرید ولی زمان نه!
 
... مقام خرید ولی احترام نه
 
کتاب خرید ولی دانش نه!
 
ادم میشه خرید ولی دل نه!
 
اما افسوس دیر فهمیدم!!!!!!

حرف دل

خیلی بده که دیگه منتظر هیچ اتفاق و هیچ کسی نباشی.... 

حتی منتظر یه اس... زنگ...چت... حتی یه لایک!!!!!!!!
 
این یعنی دیگه قید همه چی رو زدی....
 
تصمیمت رو گرفتی.....
 
این یعنی دیگه نمی خوایی عاشقی کنی.....
 
این یعنی همه چی تموم شد........
 
این یعنی سنگ شدی.........

خیلییییییییییییی....

.

وارد هــررابطه ای نشین

الکـــی امیدوار نکنین

الکـــی دلخوش نکنین
...
الکـــی بهش نگین رسیدی تک بزن و از پیاده رو برو

الکـــی اسمشو صدا نکنین که طرف بگه جووووونم

هی نگید مــوش مــن

اون داره حرفاتو باور میکنه

عیب نداره که " تـــنـــهـــایـــی "...

عیب نداره ... 

عیب نداره که " تـــنـــهـــایـــی "...
 
عیب نداره که شبا بدون " شــب بــخــیــر عــشــقــت " می خوابی ...
 
عیب نداره که جمله ی "دوســتــت دارم " رو نمیشنوی ...
 
عیب نداره که دلش دیگه برات " تــنــگ " نمیشه ...
 
... عیب نداره که خیانت دیدی و دم نزدی ...
 
عیب نداره اونیکه گفت تا آخرش باهاته الان نیست که" درد " هاتو بهش بگی
 
عیب نداره ، " خــدا بــزرگــه "
 
"اونیکه قدر تورو ندونست یه روز توو حسرت داشتنت میسوزه" . .

دل تنگی

چشم های بسته ی تورو، با بوسه بازش می کنم  

 

قلب شکسته ی تورو، خودم نوازش می کنم   

  

نمی زارم تنگ غروب، دلت بگیره از کسی  

    

تا وقتی من کنارتم، به هر چی می خوای می رسی

 

خودم بغل می گیرمت، پر می شم از عطر تنت

 

کاشکی تو هم بفهمی که، می میرم از نبودنت

 

خودم به جای تو شب ها، بهونه هات و می شمرم

 

جای تو گریه می کنم، جای تو غصه می خورم  

 

 

خدااااااااااااااااااااااا این دیگه آخرشه

گفتم:میری؟
گفت:آره
گفتم:منم بیام؟
گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر
گفتم:برمی گردی؟
فقط خندید.....
اشک توی چشمام حلقه زد
سرمو پایین انداختم
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
گفت:میری؟
گفتم:آره
گفت:منم بیام؟
گفتم:جایی که من میرم جای1 نفره نه 2 نفر
گفت:برمی گردی؟
گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره
من رفتم اونم رفت
ولی
اون مدتهاست که برگشته
وبا اشک چشماش
خاک مزارمو شستشو میده .

دنبالم نیا

جاده ها هم
از وقتی تو رفته ای ..
با من نمیسازند ..
سراسر فرعی شده اند ..
رد پایت را در کدام جاده
پرس و جو کنم .....



دل تنگی همه جاش خوبه

دلم برایت تنگ میشود

راه می افتم 

بدون چتر

من بغض میکنم

اسمان گریه

 

غریبانه

اگر سهم من ...

از این همه ستاره...

فقط سوسوی غریبی است...

همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست...

عاشق که میشی

·         عاشق که میشی ؛ 


هم حسود میشی ، 


هم خودخواه ! 


هم دیوونه … 


هم تنها … !!!

مسئول

آهسته گفت: خدانگهدارت .
در را بست و رفت . . . .
آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن خدا می اندازند. . . .

بزرگترین اشتباه

بزرگترین اشتباه ما این است که :
گاهی‌ آدم‌ها رو .....
بسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند ،
در زندگی‌مان نگاه می‌داریم …

خدایا کمکم کن

خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی
ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

حرف دل

هر چقد رو دیوار مجازی بنویسم .. 

 بازم هیچ کدوم از حرفای دلمو نمی تونم بگم ...
 
حرفایی که هرگز نه میشه گفت نه میشه نوشت....

خدا

خدایا...!
تو دنیای ما آدما....
یه حالتی هست بنام کـــم آوردن
تو که خدایی نمیتونی تجربش کنی!
خوش به حالت....!!!

حس بودن

اگر
عشقت کورم کنه
مهــــــم نیست
حس بودنت
قشنگتر از
دیدن دنیاست