منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

تنهــایـم ...

اما دلتنگ آغــوشی نیستــم...
خستــه ام ...
ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم...
چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز...
ولــی رازی نـدارم...
چــون مدتهــاست دیگــر کسی را "خیلــی" دوست ندارم. ...!!

اگر روزی داستانم را نقل کردی بگو :

بی کس بود،اماکسی رو بی کس نکرد.
تنها بود،اما کسی رو تنها نذاشت.
دلشکسته بود اما دل کسی رو نشکست
کوه غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد
وشاید بد بود ولی برای کسی بد نخواست....!

آدمهــــا میروند

چون بهانـــه ای برای ماندن ندارند !
همــــان آدمهـــا بر میگردند
چون می فهمنــــد
برای ماندن
بهانه لازم نیست ...

خدایابه توسپردمش.....


اما یه خواهشی ازت دارم...!!!
یه روزی.............
یه جایی.......
بغل غریبه............
مسته مست...........
بدجوری یادمن بندازش...!!!!
 

بدون شرح

هرگاه ازشدت تنهایی به سرم هوس اعتمادی دوباره میزند....
خنجرخیانتی راکه درپشتم فرورفته درمیاورم میبوسمش...............
صیقلی عاشقانه.......اندکی نمک به رویش.......
نوازشش کرده دوباره برسرجایش میگذارم........
ازقول من به ان لعنتی بگویید:"خیالش تخت منه دیوانه هنوزبه خنجرش هم وفادارم....!!!!!

کجای جهان ایستاده ایی؟



که میان این همه ابر

موهای تو پیداست

کوک ترین صدا

صدای توست، توده ی هوای عشق

مرا عزیزکم صدا کن

نادیده ی این روزهای من

از من فاصله بگیر…


هر بار که به من نزدیک میشوی…

باور میکنم هنوز میتوان زندگی را دوست داشت...

از من فاصله بگیر…

خسته ام از امید های کوتاه…

از زندگی در خیال…

گاهی ، وقت خداحافظی از کسی


خواسته یا ناخواسته میگیم : « مواظب خودت باش ! »
مواظب خودت باش یعنی فکرم پیش توئه !
مواظب خودت باش یعنی برام مُهمی !
مواظب خودت باش یعنی نگرانتم !
مواظب خودت باش یعنی دوستت دارم !
مواظب خودت باش یعنی به خدا می سپارمت !
مواظب خودت باش یعنی از الان دلم واست تنگ شده!

یادمون باشه

 که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم

چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره

یادمون باشه که

ادامه مطلب ...

وقتى که میگى :

"دیگه برای همیشه فراموشش کردى"
و هیچ احتیاجى بهش ندارى و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش میکنى ...
دقیقا همون زمانیه که :
بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده ...

با هر نگاهی دلت نلرزه.....

تا با یکی آشنا شدی سریع عاشقش نشو ....
با همه مهربوون نباش !
آدما بی لیاقت تر از اوونین که به نظر میان ...!!

بگــذار بگـوینـد مغرورم ... !


مـــــــــــن دوسـتـت دارم هــایـم را خـرج کـسـی کـه ...
لـیـــاقــــتـــش رانـدارد، نـمـیـکـنـم....!!

دلتنگی یعنی این

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :
7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن !
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم ....
اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد ،
یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !
دوستاشو بپیچونه بخاطر من ....
منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !
خیلی وقته دلم تنگ شده ..

گاهی اوقات..

شاید تنها شادی زندگی ام این است
که هیچ کس نمی داند تا چه حد غمگینم !

اعتماد بلای خانمان سوز

 
میدونی بهتر از جمله "دوست دارم" ...... چیه؟ 


 جمله بهت اعتماد دارمه "......
 

چون هرکسی میتونه هر کسی رو دوست داشته باشه ،
 

 

ولی به هرکسی نمیشه اعتماد کرد...
 

 

کاش هرکسی بهت میگفت دوست دارم میشد بهش اعتماد کرد.....

وقتی با کسی که دوسش داشتی بهم زدی،

به نفر بعدی که رسیدی،نگو رابطمون در حد چندتا مسیج بود!
مثل مرد وایسا بگو:
اون لعنتی عشقم بود...تموم زندگیم بود...
دوسش داشتم...ولی رفت!!

خوشگله ...نه؟؟؟

ﺑﺎﺯﻡ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻧﻢ ﻧﻢ ﺑﺎﺭﻭﻥ``    ``ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、ヽヽ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、 `、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ``、ヽ、ヽ、ヽ.`、ヽ、ヽ``、、 `、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ ﭼﺸﺎﻡ ﺧﯿﺮﻩ ﺑﻪ ﻧﻮﺭﻩ ﭼﺮﺍﻍ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ、ヽ`、ヽ、ヽ` `、、`、、ヽ`、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ `、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、` `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺍﺭﻭﻡ ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、 ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ` ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ヽ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、 ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、 `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ `、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ

اگر موفق شدید به کسی خیانت کنید


آن شخص را احمق فرض نکنید

بلکه بدانید که او خیلی بیشتر از انچه لیاقت داشته اید

به شما اعتماد کرده است!

پرسیدم:

خداوندا عزیزترین بندگانت چه کسانی هستند؟
خداوند فرمود: آنان که می توانند تلافی کنند
اما به خاطر من ، می بخشند

تفوت سگ و آدم

سگ بفهمه دوسش داری باوفا میشه ...
اما انسان بفهمه دوسش داری هاررررررررر میشه ....!!!

سر خاک من...!!


اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!!

اونی که نخواست ما رو بالاخره میاد دیدن جسدم...!!

اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!!

اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!

خــٌــدایــــــا !!

آغوشـَــ‌ت را اِمشب به من میدَهـــــی ؟
برای گفتن !
چیــــزی نـَــدارم ..

امـــا برای شنفتن ِ حرفهـــــای تو ؛

ادامه مطلب ...

از خدا می‌خوام

از خدا می‌خوام که عطر دلخوشی

هرجا باشی‌ به مشامت برسه

ممنونم از شب رویا که بازم

وقت دلتنگی‌ به دادم می‌رسه....

بعضی وقتا به خودم میگم که ،

ای کاش به تو اون شب ، یکم اعتنا می کردم ... !
که حالا تنها نمونم بی تو هر شب ... 
همه لحظه هامو دنبالت بگردم ... !

دلت تنگ یک نفر که باشد !


تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛

و لحظه ای فراموشش کنی ،

فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ،

دلت برای همان یک نفر تنگ است !

تا نیاید ... تا نباشد ....

هیچ چیز درست نمی شود ... !!