منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

منو تنهایی

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت ! نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

فالگیر

بده دستاتو تو دستم تا فالت بگیرم

عزیزت یک سفر در پیش داره

این اسمی که کف دستت نوشتی

   می خواد ترکت کنه تنهات بزاره

اینارو گفت و رفت او فالگیره

سه بارم زیر گوشم گفت میره

بهش خندیدم و گفتم ولش کن یه چیزی گفت

بیچاره فقیره

حالا من موندم و اسمی که کم کم   

 داره از کف دستم پاک می شه

دارم کابوس فالم رو می بینم   

داره این قصه وحشتناک می شه

چقد بی رحمه این دنیای بی تو

  چه حالی دارن این چشمای خیسم

با اشکام وسعت دلتنگیامو   

دارم رو آستینم می نویسم

اگه گریه بزاره می نویسم 

جدایی داغه عاشق سوز میشه

عزیزم نیستی تو پیشم ببینی  

 شبم با گریه روز می شه

الان یکسال میشه از تو دورم   

  یعنی یکساله بی سنگ صبورم

همش کارم شده هر پنج شنبه    

  "بیام و سنگ قبرت بشورم"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد